Saldējums “Mājas” un “Prāta Vētra”

Saldējums “Mājas”, kļūstot par grupas “Prāta Vētra” koncerttūres partneri, 2015. gada vasarā uzlaboja savu reputāciju un palielināja pārdošanas apjomus. Papildus sasniegtajiem rezultātiem šī sadarbība kļuva arī par lielisku piemēru zīmolu kooperācijai, kas deva pievienoto vērtību gan abām iesaistītajām pusēm, gan sabiedrībai kopumā. 

SKATĪT VAIRĀK


“Super VIVA” kampaņa Baltijas valstīs

Pieņemot “Super VIVA” izaicinājumu, aģentūra izstrādāja zīmola kampaņu Baltijas valstīs. Visa kampaņa tika balstīta uz sponsorēšanu. Radītā platforma pēc tam tika integrēta gan vides reklāmās, gan veikalu materiālos, gan arī digitālajā kampaņā.

SKATĪT VAIRĀK


“Samsung” un “#Fresh”

Jauna zīmola komunikācijas platforma “#Fresh” Baltijā. 

SKATĪT VAIRĀK


Apdrošināšanas sabiedrība “Ergo” - partnerība un integrācija

Eiropas kultūras galvaspilsētas gada ietvaros 2014. gadā "Ergo" kļuva par vienu no "Rīga 2014" partneriem. Šī sadarbība ir ļoti labs sponsorēšanas piemērs, jo sākuma fāzē:

SKATĪT VAIRĀK


"Samsung Smart Sessions"

“Samsung” pirmā lokāli izstrādātā un ieviestā zīmola sponsorēšanas stratēģija, kas sapludināja vairāku mākslas žanru robežas. Radot vēl nebijušas mākslinieku apvienības, “Samsung” sevi pieteica kā zīmolu, kas veicina inovācijas un jaunradi dažādos darbības virzienos, tā uzrunājot plašāku auditoriju.

SKATĪT VAIRĀK