Saldējums “Mājas” un “Prāta Vētra”

Saldējums “Mājas”, kļūstot par grupas “Prāta Vētra” koncerttūres partneri, 2015. gada vasarā uzlaboja savu reputāciju un palielināja pārdošanas apjomus. Papildus sasniegtajiem rezultātiem šī sadarbība kļuva arī par lielisku piemēru zīmolu kooperācijai, kas deva pievienoto vērtību gan abām iesaistītajām pusēm, gan sabiedrībai kopumā. 

2015. gadā grupa “Prāta Vētra” izdeva albumu “7 soļi svaiga gaisa”, kam sekoja koncerttūre četrās Latvijas pilsētās.  Saldējums “Mājas” tika integrēts CD un koncerttūres kampaņā, kā arī bija klātesošs visos koncertos ar ekskluzīvām saldējumu tirdzniecības vietām.  Paralēli saldējums radīja tirdzniecības kampaņu veikalos, kurā bija iespējams laimēt “Prāta Vētras” merčendaizingu.

Lai dotu pievienoto vērtību ierastajiem reportāžas foto, pēc koncertiem saldējums “Mājas” publicēja savos sociālajos tīklos apmeklētāju bildes ar grupas dziesmu tekstiem.  

Paralēli sadarbības ietvaros saldējums “Mājas”, “Prāta Vētra” un labdarības lapa “Snowfake” realizēja sociālo projektu, kura rezultātā no dažādiem Latvijas reģioniem un koncertiem tika aizvestas vairāk nekā 50 maznodrošinātas ģimenes.