"Samsung Smart Sessions"

“Samsung” pirmā lokāli izstrādātā un ieviestā zīmola sponsorēšanas stratēģija, kas sapludināja vairāku mākslas žanru robežas. Radot vēl nebijušas mākslinieku apvienības, “Samsung” sevi pieteica kā zīmolu, kas veicina inovācijas un jaunradi dažādos darbības virzienos, tā uzrunājot plašāku auditoriju.

“Samsung PR worldwide” komunikācijas konkursā "Samsung Smart Sessions" tika atzīts par 2012. gada labāko projektu, kā arī iekļuva European Exelence Awards un Kijevas Reklāmas festivāla šortlistē.

PROJEKTA POSMI:

  1. Ieskaņas koncerti “Kalnciema kvartālā” – koncertu sērija, kurā unikālā eksperimentā apvienojās spilgti Latvijas mūziķi, radot jaunu saturu un pievienoto māksliniecisko vērtību.
  2. Interaktīvs gaismas objekts festivālā “Staro Rīga” – gaismas festivāla apmeklētāji tika aicināti iesaistīties instalācijas veidošanā, spēlējot klavieres un ar taustiņu palīdzību radot skaņu, gaismu un krāsu saspēli uz "Latvijas Nacionālā mākslas muzeja" kāpnēm, logiem un kolonnām, tādējādi piešķirot labi zināmiem klasikas darbiem – Vilhelma Purvīša, Jāņa Valtera, Jaņa Rozentāla, Ģederta Eliasa, Valdemāra Tones, Romana Sutas un daudzu citu autoru gleznām - jaunu skanējumu un dinamisku uztveres dimensiju.
  3. Pianista Vestarda Šimkus, elektroniskās mūzikas producentu ELVI/DUNIAN un multimediju mākslinieces Katrīnas Neiburgas lielākais eksperiments – īpaši izveidota "Samsung Smart Sessions" koncertprogramma “Splendid Palace”.