“Super VIVA” kampaņa Baltijas valstīs

Pieņemot “Super VIVA” izaicinājumu, aģentūra izstrādāja zīmola kampaņu Baltijas valstīs. Visa kampaņa tika balstīta uz sponsorēšanu. Radītā platforma pēc tam tika integrēta gan vides reklāmās, gan veikalu materiālos, gan arī digitālajā kampaņā.

Pamatideja bija iesaistīt komunikācijā auditorijai nozīmīgus elkus, dodot zīmolam pievienoto vērtību patērētāju acīs. 

Tika uzrunātas jauniešu vidū populāras jaunas mūziķu grupas: Latvijā – “Carnival Youth”, Lietuvā – “Colours of Bubbles” un Igaunijā “Cartoon”. Jaunie un sabiedrībā mīlētie mūziķi tika integrēti komunikācijā ar saulki “Izgaršo jauno”, asociatīvi saistot to gan ar jaunajām grupām, gan jauno saldējumu. 

Viens no kampaņas veiksmes stāstiem ir arī precīzi izvēlēti informācijas kanāli, piesaistot jauniešu vidū populārākos Youtuberus, kuru kopējais sekotāju skaits Baltvijas valstīs ir vairāk kā 100 000 jauniešu. Youtuberi sekoja līdzi notikumiem un auditorijai uztveramā veidā reportēja par notiekošajām aktualitātēm.